Siirry pääsisältöön

snyn toukokuun paketti

Paketti oli jo eilen tullut postiin, mutten laiskana jaksanut lähteä kaupungista asti pyörällä hakemaan. Paketista löytyikin kaikkea kivaa, taas kerran.


Paketista löytyi ihanaa viron villaa. Josta aion tehdä sen huivin, jonka ohjeen sain ( näköjään ohje jäänyt kuvassa tuonne kirjan alle!) en vain enään töitten jälkeen jaksanut ruveta kerimään lankaa rullalle, joten se jää johonkin toiseen päivään.
Kirppari löytönä snyni oli löytänyt tulevalle tädille ( <3 ihana="" ihanan="" ja="" l="" lehden="" malli.="" muutama="" muutaman="" p="" pika="" selauksella="" sielt="" vauva="" ytyikin="">Myönnän, että löysin tuon oma koppa blogin vasta muutama päivä sitten. Liityin myös lukijaksi. Ja oli erittäin lähellä, etten tilannut tuota kirjaa jo itse. Kiitos! Kirjasta inspiroituneena kaivoinkin virkkuukoukun ja fabelia sohvalle ( ihankuntässäsohvallaeiolismuutenkinliikaalankaa) ja rupesin virkkaamaan, mitäpä muuta kuin ympyrää ;) saa nähdä, mitä tästä tulee, mutta sen tiedän, etten sen kummemmin ajatellut seurailla kirjan ohjeita, vaan tästä tulee jotain ihan muuta.


Okeu, kyllä mulla on pieni kutina, mutä tästä tulee, mutta palailen asiaan, kun se on valmis ;)


Ja seuraava ikuisuus projekti, jämälangat pois nurkista rupeaa olemaan jo ihan kivan kokoinen.

Kiitos vielä taas ihanasta paketista!

Kommentit

  1. Ai tuleva äiti? Onnittelut!

    Kiva paketti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei musta äitiä, mutta täti tulee taas heinäkuussa :)

      Poista
    2. Hups! Pitäisi opetella lukemaan.. No, mutta tätinä oleminenkin on kivaa, onnittelut siitä kuitenkin :)

      Poista
    3. Piti itsekin eilen vielä tarkistaa, etten ole väärin kirjoittanut.

      Poista
  2. Ihana paketti! Tuollainen kirja on loistava lahja, kun on itsekin meinannut sen hommata :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kanss . Lähti inspiraatio heti lentämään. Tosin, purkasin jo eilen tuon aloutuksen ja otin uutta koukulle

      Poista
  3. Voi miten ihanaa kun paketti osui nappiin. Toivottavasti myös huivi innostaa siuta enemmän lontooksi tehtyjen ohjeiden pariin. Virkkaus jälkesi näyttää todella siistiltä ja tasaiselta. Itsekin haluaisin sen taidon oppia.
    Mukavaa toukokuun loppua. Ens kuussa sitten pajastellaan..

    Snysi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan sen huivin kyllä heti puikoille, kun saan neulomis inspiksen taas takaisin :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni