Siirry pääsisältöön

torkkupeitto isoäidinneliöistä

Olen jo useamman vuoden haaveillut käpertyväni sohvan nurkkaan isoäidinneliö peiton alle. Koitin puhua äitiä ja pikkusiskoa semmoista mulle tekemään, mutta repäisin ja opettelin virkkaamaan tuon neliön itse.
En aavistanutkaan, että siinä menisi tasan 2 viikkoa, aloittelin tätä projektia enemmänkin, jos sitten syksyllä. Innostuin.

Vihreä. Elämäni ensimmäinen onnistunut isoäidinneliö



Pörri tekee itelleen majaa


Hyvää vappua! Ps. Kuoharilasissa pommacia


Peitto ennen reunusta. Villasukkakirja antamassa pikkuisen peitolle suhteita. Poppana tarkistaa laadun.

Muutama projektikuva, ennen valmista peittoa....




Pentsunkin piti tulla testaamaan

Lanka: 7veljestä jämälangat, ei yhtään täysistä keristä. Muutama ruutu janne lankaa sekä joukossa myös itse värjättyä veikkaa
Langankulutus: 905g pääteltynä. En tajunnut ottaa talteen kaikkia langanpätkiä, joita jäi päättelystä
Koukku: 3,5mm
Mitat: 140cm x 94cm
8x13 ruutua
104ruutua yhteensä
Reunuksessa vielä yksi kerros isoäitiä

Seuraavasta peitosta tuleekin sitten hiukkasen suunnitetumpi.

Kommentit

  1. Eikö ole hienoa inspiroitua, tekemään jotain uutta. Siitä on iloa teillä monelle, hienoa.

    VastaaPoista
  2. Tervehdys!
    Haluaisin tiedustella kun tässä tämän kuukauden pakettia kasailen, että olisitko valmis haastamaan itseäsi vaikkapa englannin kielisellä ohjeella? Minulla olisi pari oikein namusta mallia, mutta ovat englanninkielisiä. Nyt mietinkin, että onko lontooksi taivutetut ohjeet ehdoton nou nou vai ottaisitko haastetta vastaan. Olet sen verran taidokas neuloja, että uskoisin kyllä sinun onnistuvan muullakin kuin suomen kielellä...

    Snysi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka. En ole enkku ohjeita vielä testaillut, mutta otan haasteen vastaan!

      Poista
    2. Hei mukavia uutisia aamutuimaan. Ihanaa... onnistut varmasti ;)
      Mukavaa viikonloppua.

      Snysi

      Poista
    3. Kiitos kannustuksesta! Uskon, että sieltä tulee taas jotain aivan ihanaa!

      Poista

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni