Siirry pääsisältöön

Ihan vaan perussukat ja sny kevät ensimmäinen muistaminen

Jos jotain keskeneräistä saa valmiiksi, niin silloinhan saa aloittaa jotain uutta vaikka olis monta työtä muutenkin kesken? Kyllä Saa!
Mulla on jo jokusen viikon ollut ensimmäisen sukan varsi näistä valmiina, mutta nyt vasta sain puikoilta pois. Eihän näissä mennyt kun muutama tunteroinen kun sain nää siyten valmiiksi, lopultakin. Kiva tehdä välillä ihan vaan perus sukat!



Lanka: novitan suomalainen sukkalanka
puikot: 3mm
langankulutus: 96g
koko: 40
Malli: resori 3oikein 1nurin

Lisäksi Sny kevät pyörähti käyntiin ensimmäisen kortin muodossa! Tätä on odotettu! Kortti pääsikin jääkaapin ovea koristamaan.


Kommentit

  1. Eihän perussukissa ole mitään vikaa!

    Kaunis kortti.

    VastaaPoista
  2. Nyt pääseekin ihan kunnolla paketteja suunnittelemaan. Haluaisinkin tietää miten teillä vietetään pääsiäistä? Onko jotain perinteitä? Koristeletteko pääsiäistä kotiin jne? Mukavaa viikonalkua sinne :)
    Sny 31

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissoille saatan kasvattaa sitä kisuruohoa ja muutamat pääsiäismunat ostettua, mutta ei sen kummemmin

      Poista
  3. Suloinen, lupaava aloitus!

    VastaaPoista
  4. Kaunis kortti ja perussukkia tarvitsee aina;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni